pátek 15. ledna 2010

Je třeba se vidět

Abychom vybrali registraci, ale samozřejmě také, abychom se v novém roce pěkně pohromadě sešli a popovídali.

Navrhuji termín mezi 25. a 31. lednem, všední dny nebo víkend (neděle večer?). Můžeme se sejít jen na kafe a bábovku odpoledne někde nebo u někoho, nebo podniknout nějakou výpravu za obzor (sobotní pěškování/běžkování?).
Prosím každého (i ty, kteří nemusí platit registraci a chtějí se vidět), aby na našem blogu vyznačil v hlasování všechny termíny, které mu vyhovují. V pátek 22.1. proběhne vyhodnocení a následně budete informování, co kdy kde jak.

Nadšeně uvítáme jakékoli náměty co se týče místa setkání i programu, obzvláště, vezme-li si navrhovatel realizaci na starosti:-). Pište buď přímo mě, nebo do komentářů pod tento článek na blogu.

Těší se
Pam

10 komentářů:

Bill řekl(a)...

Ahoj, urcite nemužu 29-31. V ostatních dnech si udělám čas. Mužu vás pozvat k nám. Burešova 19 (u Lužánek)
Bill

zip řekl(a)...

100x Ahoj, ve středu odpoledne půjdu na Avatar, pokud seženem lístky:-) jinak mám zatím čas. Z.

Anonymní řekl(a)...

nejlíp ve čtvrtek, jinak je mi to jedno...
CICA

Anonymní řekl(a)...

Preferuju pondělí, ale jsem schopná se přizpůsobit. U Billa bych to zkontrolovala :).
Kecu

zip řekl(a)...

vsadím se o flašku vína, že to bude čtvrtek:-)

Bill řekl(a)...

Ok, takže Zip přinese láhev vína, co ostatní ;)

zip řekl(a)...

já su pako! ve čtvrtek jdu do divadla na Macbetha, či jak se to píše:(

Bill řekl(a)...

No přehodnotil jsem tedy situaci a mohu gdykoliv kromě středy, ale o víkendu moc ne, ale kdyby to jinak nešlo, tak jenom večír.
Hlasoval jsem původně Ut-Čt., takže jsem teď přidal hlasy Po a Pa.

zip řekl(a)...

tak co s tím? Hlasování je vyrovnané, zítra už je 25... co takhle udělat setkání dvě? první zítra a druhé ve čtvrtek, pak budou všichni spokojeni:-)

eliška řekl(a)...

No,tak v pondeli se sejde (kulturne prilis aktivni:-) Zip a ve ctvrtek ten zbytek...:-)